Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Умови повернення та обміну ▸Для повернення обов'язково наявність фіскального чека компанії; ▸Компанія здійснює повернення та обмін цього товару відповідно до вимог законодавства. Терміни повернення: ▸ Можливе повернення протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості). ▸Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця. Ми обміняємо або повернемо гроші за 100% робочий товар, якщо: ▸Товар, який не був у використанні; ▸Товар знаходиться у належному вигляді та не має жодних фізичних порушень. Ми обміняємо або повернемо гроші за неробочий товар, якщо: ▸Якщо наша експертиза визначить, що товар використовувався належним чином і не було фізичних ушкоджень. ▸Якщо були пошкоджені під час перевезення службою доставки "Нова пошта", товар поверненню та обміну не підлягає. Ви можете повернути товар за допомогою кур'єрської служби "Нова Пошта" за наступною адресою: Адреса для повернення товару: Місто: Дачне (Одеська область) Відділення "Нова Пошта" №1 (Преображенська, 99) Одержувач: Короп Галина Василівна Телефон: +380980057200 Кошти після повернення товару ми відправляємо протягом 7 робочих днів. Кошти повертаємо на карту з якою робили оплату замовлення.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.